ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану: рекомендації міжнародних організацій (О.І.Локшина, О.М.Шпарик)
Особливості організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану (І.А.Твердохліб)
Організація і проведення уроку дистанційного (змішаного) навчання в умовах війни (Д.О.Пузіков)
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Вхідна діагностика навченості учнів 2 – 4 класів як основа планування їхнього навчання у 2022/2023 навчальному році (О.В.Онопрієнко, О.М.Петрук)
Методичні рекомендації щодо навчання в 2022/2023 навчальному році інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 1-4 класи в контексті змін у типовій освітній програмі (Н.М.Бібік, Т.С.Павлова)
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В 5-Х КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Розроблення освітньої програми закладу освіти загальної середньої освіти для адаптаційного циклу навчання(О.І.Ляшенко, Т.М.Засєкіна)
Особливості оцінювання результатів навчання учнів 5 – 6 класів (Ю.О.Жук, А.В.Гривко)
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В 5-Х КЛАСАХ
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році(О.М.Горошкіна, Н.Б.Голуб)
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в 5 класі НУШ в 2022/2023 навчальному році (Т.О.Яценко)
Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу із зарубіжної літератури в 5 класах закладів загальної середньої освіти України в 2022 – 2023 навчальному році (В.В.Снєгірьова)
Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти: основні концепти модельної навчальної програми для 5-9 класів (В.Г.Редько)
Організація освітнього процесу з математики в 5-х класах нової української школи (Д.В.Васильєва)
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 5 класі новій українській школі (за модельною навчальною програмою з інформатики І.О. Завадського, О.В. Коршунової, В.В. Лапінського) (І.О.Завадський, О.В.Коршунова)
Особливості реалізації навчального предмета “Технології” в адаптаційному циклі базової освіти(за модельною навчальною програмою Д. Кільдерова, Т. Мачачі, В. Юрженка, Д.Луп’яка)(Т.С.Мачача)
ОНОВЛЕНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ 6-11 КЛАСІВ
Методичні рекомендації з навчання учнів історії, основ правознавства, громадянської освіти(О.І.Пометун, Т.О.Ремех, Ю.Б.Малієнко)
Оновлення навчальних програм з географії (Т.Г.Назаренко)
Кiлькiсть переглядiв: 107
Коментарi