/Files/images/2022-23_nr/сертифікація.jpg

Сертифікація педагогічних працівників, як і атестація, є однією з процедур зовнішнього забезпечення якості освіти (ст. 41 Закону України «Про освіту»).

Сертифікація педагогічних працівників – це зовнішнє оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника (у тому числі з педагогіки та психології, практичних вмінь застосування сучасних методів і технологій навчання), що здійснюється шляхом

- незалежного тестування,

- самооцінювання,

- вивчення практичного досвіду роботи.

Сертифікація педагогічного працівника відбувається на добровільних засадах виключно за його ініціативою.

Відповідно до ч. 7 ст. 49 Закону України «Про повну загальну середню освіту» успішне проходження сертифікації зараховується як проходження атестації педагогічним працівником є підставою для присвоєння йому відповідної кваліфікаційної категорії та/або педагогічного звання, тому не потребує проведення процедур оцінювання досвіду практичної діяльності, особистої присутності педагогічного працівника тощо, що зменшує ризики завдання шкоди життю і здоров’ю.

У 2022 році відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 30 березня 2022 року № 278 термін реєстрації педагогічних працівників для проходження сертифікації змінено з 04-17 квітня на 01-15 серпня.

Відтак реєстрація відбувається у два етапи:

- основний етап (01 - 08 серпня) – у межах граничної кількості для кожного регіону;

- додатковий етап (09-15 серпня) – у межах загальної граничної кількості (2500 вчителів).

Квота учасників сертифікації – 2500 осіб. Гранична кількість учасників Харківської області – 135 осіб. На даний час протягом основного етапу педагоги сформували 1800 реєстраційних карток-заяв.

Граничну кількість для Харківської області у 135 учителів початкових класів, установлену наказом МОНУ від 04.01.2022 № 3 «Про деякі питання проведення сертифікації в 2022 році», поки що не вичерпано.

Кiлькiсть переглядiв: 118

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.