/Files/images/21-22_nr/Моніторинг.jpg

Моніторинг якості освіти — це система послідовних і cистематичних заходів, що здійснюються з метою

  • виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти у закладах освіти (інших суб’єктах освітньої діяльності),
  • встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям,
  • оцінювання ступеня, напряму і причин відхилень від цілей.

/Files/images/21-22_nr/Структура моніторингу.png

З МЕТОЮ ВИВЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЗАПРОВАДЖЕНИХ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ФОРМ І МЕТОДІВ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ ПРОВОДИТЬСЯ ДІАГНОСТИКА ТА МОНІТОРИНГ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ. ОСНОВНА УВАГА ПРИДІЛЯЛАСЯ ПРОВЕДЕННЮ ПОРІВНЯЛЬНОГО АНАЛІЗУ РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕМАТИЧНИХ ТА СЕМЕСТРОВИХ ОЦІНОК, УЧАСТІ УЧНІВ У ПРЕДМЕТНИХ ОЛІМПІАДАХ, ТВОРЧИХ КОНКУРСАХ, РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЗНО; ВИВЧАЄТЬСЯ МОНІТОРИНГ ЗА ЗДОБУТТЯМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З РІЗНИХ ПРЕДМЕТІВ


ПІД ЧАС ЗДІЙСНЕННЯ ВНУТРІШНЬОШКІЛЬНОГО МОНІТОРИНГУ ЗА ФОРМУВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, ЩО УЗАГАЛЬНЮЮТЬСЯ В ТАБЛИЦЯХ. ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ТАКОЖ ГРАФІКИ ТА ДІАГРАМИ, ЯКІ ВІДОБРАЖАЮТЬ ДИНАМІКУ РЕЗУЛЬТАТІВ І МАЮТЬ ВАЖЛИВЕ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗУМІННЯ ТА ОПЕРАТИВНОГО ВРАХУВАННЯ ЗМІН – СТАБІЛІЗАЦІЇ АБО ЗНИЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДІ. ЦІ НАРОБКИ ДАЮТЬ МОЖЛИВІСТЬ УДОСКОНАЛИТИ ВНУТРІШНЬОШКІЛЬНУ СИСТЕМУ МОНІТОРИНГУ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ.

Кiлькiсть переглядiв: 441

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.