/Files/images/21-22_nr/Обдаровані.jpg

Обдарована дитина- та, яка виділяється яскравими, очевидними, іноді видатними досягненнями (або має передумови до цього) у тому або іншому виді діяльності.

В аспекті створення умов для розвитку творчого потенціалу кожного учня в ХЛ №124 протягом навчального року раціонально використовуються години варіативної частини навчальних планів; впроваджуються інноваційні технології навчання та сучасних педагогічних концепцій (розвиток технологій критичного мислення, комунікативні технології у вивченні іноземних мов, технології інтенсифікації, проблемне навчання тощо).

Основні завдання роботи з обдарованою молоддю:

  • забезпечення оптимальних умов для реалізації особистості школяра;
  • створення науково-методичного, психологічного і медичного супроводу обдарованих учнів;
  • постійний пошук ефективних методів, прийомів, форм роботи з учнями, які мають високий рівень мотивації;
  • формування інтелектуальної еліти в школі;
  • розвиток творчих здібностей учнів;
  • досягнення відповідності статусу школи реальному рівню інтелектуального розвитку учня;
  • стимулювання та мотивація самореалізації учнів;
  • стимулювання педагогів для роботи з обдарованими учнями (система заохочень);
  • вивчення досвіду роботи з обдарованими учнями в районі, місті, країні;
  • залучення до співпраці викладачів закладів вищої освіти, батьків.

Основні напрямки діяльності:

  • створення інформаційного банку даних обдарованих дітей із різних напрямів діяльності;
  • систематизація матеріалів періодичних видань із проблеми дитячої обдарованості;
  • проведення проблемно-тематичних семінарів із метою систематичного підвищення майстерності вчителів, які працюють з обдарованими дітьми;
  • залучення до роботи з обдарованими дітьми вчителів, які мають педагогічні звання "вчитель-методист", "старший вчитель";
  • створення банку педагогічного досвіду щодо роботи з обдарованими дітьми;
  • організація і проведення шкільних олімпіад із базових дисциплін;
  • підготовка до друку матеріалів із досвіду роботи, рекомендацій учителів, які працюють з обдарованими дітьми;
  • організація та проведення творчих звітів педагогів за результатами роботи з обдарованими дітьми на індивідуальних заняттях, гуртках, студіях;
  • забезпечення участі обдарованих дітей у міських, районних, обласних творчих конкурсах;
  • здійснення моніторингу стану здоров'я обдарованих дітей;
  • розробка системи матеріального та морального заохочення обдарованих учнів та вчителів, які працюють з ними;
  • розгляд питань організації роботи з обдарованими дітьми та визначення подальших напрямів роботи на засіданнях шкільних методичних об'єднань учителів, педагогічних рад, нарадах при директорах.

/Files/images/21-22_nr/Робота з обдарованими.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 558

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.