/Files/images/18-19/bulng/5.jpg/Files/images/18-19/bulng/6.jpg/Files/images/18-19/bulng/7.jpg

В рамках профілактичної роботи у ліцеї за представленими напрямками проводяться наступні заходи з попередження проявів булінгу, які мають систематичний характер:

· Круглі столи із застосуванням медіа-презентації з вчителями ліцею на тему: «Психолого-педагогічна робота з подолання булінгу в підлітковому віці».

· Виступи психолога та соціального педагога на засіданні членів батьківських комітетів класів, батьківській конференції, батьківських зборах на тему «Булінг: причини, наслідки, методи профілактики та подолання негативного явища».

· Анкетування учнів з метою виявлення проявів насильства

· Семінари з елементами тренінгу для учнів 6 - 9 класів «Профілактика булінгу серед підлітків» з метою формування в учнів громадянської відповідальності за наслідки асоціального способу життя.

· Бесіди психолога, соціального педагога з учнями на тему: «Я – повноцінна особистість держави», «Життя без агресії», «Дізнайся про свої права та обов'язки» з метою формування прагнення підлітків до ведення здорового способу життя; обізнаності учнів у негативізмі булінгу та його наслідків, попередження насильницької поведінки учнів.

· Тренінги з учнями на тему на вибір: «Як я вмію стримувати негативні емоції. Профілактика проявів агресії», «Умій сказати НІ», «Ми проти насильства у школі», «Формування навичок комунікації», «Формування відповідальності щодо власної поведінки», «Ми – проти агресії».

· Проведення зустрічей, круглих столів, диспутів, годин відкритих думок, конференцій для неповнолітніх зі шкільним офіцером поліції, спеціалістами правоохоронних та кримінальних відділів поліції, служб соціального захисту, медичних установ та інших зацікавлених організацій на тему «Ми - за життя без насильства», «Права та обов'язки школярів» тощо.

· Запровадження програми правових знань у формі гурткової та факультативної роботи.

· Створення інформаційних куточків для учнів із переліком організацій, до яких можна звернутися у ситуації насилля та правопорушень.

· Створення на базі ліцею алгоритму реагування на випадки насильства серед дітей: чіткий алгоритм можливих дій, відповідальності та компетенції вчителя, представників адміністрації, психолога і соціального педагога; встановлення їх ролі та обсягу обов'язків у цьому алгоритмі.

· Бесіди з батьками учнів щодо профілактики булінгу та правил спілкування з дітьми, що потерпають від третирування

· Виготовлення та розповсюдження учнями профілактичних та пропагандистських буклетів «Явище булінгу – руйнація суспільства».

· Розробка та використання в роботі соціально-психологічної служби школи «Пам'ятки школяру»

/Files/images/18-19/bulng/1.jpg/Files/images/18-19/bulng/2.jpg

Працівники ліцею мають реагувати на прояви булінгу за відповідною схемою:
Технології реагування працівників ліцею на виявлені або встановлені факти булінгу:

· При встановленні факту або підозрі на наявність булінгу батьки або вчитель повідомляє про це адміністрацію закладу.

· Адміністрація спільно із соціально-психологічною службою ліцею невідкладно реагує на представлені факти.

· Безпосередня робота класного керівника, практичного психолога та соціального педагога з булерами та жертвами.

· Бесіда з учнями класу щодо з'ясування проявів булінгу.

· Бесіда окремо з булерами та окремо з жертвами третирування.

· Бесіда окремо з батьками булерів та окремо з батьками жертв булінгу щодо ситуації, що склалася та визначення шляхів її подолання.

· Відпрацювання навичок поведінки жертв та виведення їх зі стану жертви.

/Files/images/18-19/bulng/IMG-546c93a6781d7c390f5150db343e9b34-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 2783

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.