Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/2023-2024/0-02-05-62a007e0378675666cd7be4e0658684f8b180aad65626770a44e17a920f371c3_3431ebf80ffeeefb.jpg

/Files/images/2023-2024/0-02-05-5627750a5f121293c89d365441cddb134fe4149017ac0a4527bcd3bc32ec4d98_9f19028f8ee6fbb1.jpg

/Files/images/2024-25/0-02-05-e271d424333025c3bf70ab3639fdaf4a15d3be38dda6c0b92421474fa1351579_9331ebe9d480913a.png

Лист МОНУ від 10.12.2024 "Про проведення атестації педагогічних працівників у 2024/2025 навчальному році"

Наказ МОНУ від 10.09.2024 № 1277 "Про внесення змін до Положення про атестацію педагогічних працівників"

Наказ МОНУ від 09.09.2022 №805 " Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників "(зі змінами)

Роз’яснення МОН щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Лист МОНУ від 15.03.2022 №1/3454-22 "Про перенесення атестації педагогічних працівників у 2022 році"

Лист МОН від 06.07.2022 № 4/1513-22 «Про підтвердження кваліфікаційних категорій педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти»

АТЕСТАЦІЯ 2025: ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ

Строки проведення атестації педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації у 2025 році: жовтень-березень 2024/2025 навчального року.

Адреса електронної пошти для подання документів педагогічними працівниками закладу (у разі подання в електронній формі):

lyceum124.kharkiv@gmail.com

Персональний склад атестаційної комісії

Графік проведення засідань атестаційної комісії

Список педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації у 2024/2025 навчальному році

Список педагогічних працівників, які підлягають позачерговій атестації у 2024/2025 навчальному році

Які права та обов'язки щодо підвищення кваліфікації мають педагогічні працівники в умовах воєнного стану?

Педагогічні працівники мають право на:

✔ вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;

✔ підвищення кваліфікації в Україні та за кордоном (крім держави, що визнана Верховною Радою України державою-агресором чи державою-окупантом);

✔ підвищення кваліфікації за різними формами, видами: інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), дуальна, на робочому місці, на виробництві тощо;

✔ самостійне обрання конкретних форм, видів, напрямів та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації;

✔ визнання окремих видів діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників (участь у програмах академічної мобільності, наукове стажування, самоосвіта, здобуття наукового ступеня, вищої освіти) як підвищення кваліфікації;

✔ визнання педагогічними радами відповідних закладів результатів інформальної освіти (самоосвіти) педагогічних або науково-педагогічних працівників, які мають науковий ступінь та/або вчене, почесне чи педагогічне звання (крім звання “старший вчитель”) як підвищення кваліфікації педагогічних або науково-педагогічних працівників;

✔ поєднання форм підвищення кваліфікації.

✔ зараховування як проходження чергової (позачергової) атестації із присвоєнням наступної (збереженням присвоєної) кваліфікаційної категорії, педагогічного звання тим педагогічним працівникам, які успішно пройшли сертифікацію і мають чинні сертифікати (один раз протягом дії сертифіката).

Основними видами підвищення кваліфікації є:

✔ навчання за програмою підвищення кваліфікації, у тому числі участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо;

✔ стажування.

Педагогічні працівники зобов'язані щороку підвищувати свою кваліфікацію.

Загальна кількість академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника протягом п’яти років, яка оплачується за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, не може бути меншою за 150 годин, з яких не менше 10 відсотків загальної кількості годин обов’язково повинні бути спрямовані на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині роботи з учнями з особливими освітніми потребами та не менше 10 відсотків загальної кількості годин - на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу.

Наказ ХЛ 124 № 04-к від 10.01.2025 "Про результати атестації Чередніченко А.А."

Наказ ХЛ 124 № 13-к від 18.03.2025 "Про результати атестації 2025 року"

Кiлькiсть переглядiв: 646

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.