Вас вітає психологічна служба школи!
( Кабінет знаходиться на 2 поверсі, навпроти актової зали )
Практичний психолог
Дзьобан Вікторія Володимирівна
Графік практичної роботи психолога
на 2022/2023 навчальний рік
Понеділок (8.30 - 17.30)
Вівторок (8.30 - 17.30)
Середа (8.30 - 17.30)
Четвер (8.30 - 17.00)
П'ятниця (8.30 - 17.00)
Консультації психолога
Понеділок 15.00 - 17.00
Четвер 10.30 - 12.30
Перерва 12.30 - 13.00
Соціальний педагог
Лисенко Олена Анатоліївна
Графік практичної роботи соціального педагога
на 2022-2023 навчальний рік
Понеділок (8.30 - 17.00)
Середа (8.30 - 17.00)
Вівторок (8.30 - 17.00)
Четвер (8.30 - 17.00)
П’ятниця (8.30 - 17.00)
Консультації соціального педагога
Понеділок 10.30 - 12.30
Середа 15.00 - 17.00
Перерва 12.30 - 13.00
Шановні учні, батьки, вчителі !
ПРОДОВЖУЄ СВОЮ РОБОТУ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ!
У ЖИТТІ КОЖНОГО ІНОДІ ВИНИКАЮТЬ ПРОБЛЕМИ,
ВИРІШИТИ ЯКІ НАОДИНЦІ ВАЖКО.
ВИ МОЖЕТЕ РОЗРАХОВУВАТИ НА ПІДТРИМКУ,
КОМПЕТЕНТНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ТА ПРАКТИЧНУ ДОПОМОГУ.
ТЕЛЕФОН: 764-22-39
Напрямки роботи психологічної служби:
1.Здійснення психологічного супроводу психологічного та особистісного розвитку учнів:
- визначення психологічної готовності дітей до шкільного навчання;
- здійснення психологічного супроводу адаптації першокласників до школи;
- психологічний супровід розвитку молодших школярів та підлітків (діагностика інтелектуального та особистісного розвитку, особливостей характеру, мотивів учбової діяльності тощо);
- здійснення моніторингу розвитку молодших школярів, що мають труднощі у навчанні та надання їм психологічної допомоги;
- проведення профілактичної роботи щодо дезадаптації учнів під час переходу з початкової до середньої школи;
- проведення роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;
- допомога в професійному та життєвому самовизначенні старшокласників.
2. Допомога педагогам в організації виховної роботи:
- запобігання конфліктам в учнівських колективах;
- виявлення дітей та підлітків “групи ризику”;
- проведення профілактики правопорушень серед неповнолітніх;
- формування навичок здорового способу життя.
3. Робота з оптимізації навчально-виховного процесу:
- виявлення дітей, які потребують спеціального корекційного навчання, методичне забезпечення корекційно-відновлювальної роботи з ними та відстеження динаміки їх розвитку;
- психологічне забезпечення профільного та особистісно-орієнтованого навчання;
- проведення пошуку шляхів оптимізації навчально-виховного процесу (психологічний аналіз уроку, допомога педагогам у підготовці розвиваючих завдань, психологічна просвіта, навчальна мотивація і методи підвищення пізнавальної активності);
- психологічна підтримка вчителя;
- попередження та врегулювання конфліктів в педагогічному колективі;
- гуманізація та демократизація навчально-виховного процесу.
Коментарi
Елена
2013-11-11 14:31:41Предлагаем сотрудничество в Социальном проекте в рамках программы "Равный-равному"......