В ХЗОШ №124 систематично проводятся бесіди та практичні заняття з попередження випадків дитячого травматизму. В класних кімнатах оформлено куточок відповідної тематики.

Попередження травматизму

Звіт щодо проведення Тижня протипожежної безпеки

(07.10.2013 - 15.10.2013)

№ п/п

Зміст заходу

Дата проведення

Відповідальні

Примітка

1.

Виставка в бібліотеці „Це повинен знати кожен!"

01.10.-15.10

2013

Бібліотекарі школи

Викон.

2.

Тематичні виховні години в 1-11 кл.:

«Пам'ятай, що пожежа веде до біди»

07.10.-15.10

2013

Класні керівники Соколова С.П.

Викон.

3.

Вікторина знавців пожежної справи,

9 кл.

09.10.2013

Соколова С.П.

Викон.

4.

Конкурс-змагання між 7кл.

"Юні пожежники !"

11.10.2013

Кл.керівники ,

Кочеткова Н.К.

Викон.

5.

Практичні заняття „Повторюємо правила протипожежної безпеки”

07.10.-15.10

2013

Кл. керівники

Викон.

6.

Конкурс малюнків на протипожежну тематику

07.10.-15.10

2013

Класні керівники,

Пастухова Ю.В.

Викон.

Директор В.В.Київська

Соколова С.П.,

/Files/images/2013-14_nr/vihovna_robota/протипожеж.jpg


Заходи в рамках місячника "Увага! Діти на дорозі!"

В рамках місячника "Увага! Діти на дорозі!" в 1 - 4 класах були проведені заходи, на яких учні пригадали правила дорожнього руху, відтворили і обговорили ситуації, що потребують особливої уваги та обережності з боку учасників руху. Регулювальники дорожнього руху зі шкільного загону ЮІР "Світлофор" продемонстрували учням початкової школи основні сигнали регулювальника та дорожні знаки.

У 1 - 11 класах відбуись практичні заняття та бесіди з правил дорожнього руху.

/Files/images/DSC04371.JPG

/Files/images/DSC04410.JPG

/Files/images/DSC04421.JPG

/Files/images/DSC04423.JPG

/Files/images/DSC04366.JPG

Бесіда з попередження випадків дитячого травматизму на дорозі в рамках місячника "Увага! Діти на дорозі!"

/Files/images/ф22.jpg/Files/images/ф11.jpg

Затверджено

директор В.В.Київська

30.08.2013

План місячника «Увага! Діти на дорозі!»

№ з/п зміст заходу дата клас відповідальний
1. Єдиний урок безпеки дорожнього руху 01.09.2013 1-11 кл. Соколова С.П. , заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор Каменнік М.П., класні керівники 1-11 кл.
2. Провести Місячник безпеки руху дітей «Увага! Діти на дорозі!»: а) оформити класні куточки з інформацією про безпечний рух дітей; б) здійснити тренінг «Аварійна ситуація в дорожньому русі» в) провести виховні години: «Подорож до країни Дорожніх знаків»; «Азбука безпеки» ; «Я - учасник дорожнього руху»; ґ) на батьківських зборах обговорити питання, пов’язані з попередженням нещасних випадків на дорогах; д) оформити в школі маршрути безпечного руху дітей по мікрорайону школи; е) провести конкурс на кращу стіннівку «Світлофор – мій вірний товариш»; є) провести вікторину з ПДР «Чи знаєш ти обов’язки та права пішоходів?»; ж) влаштувати конкурс малюнка «Абетка дороги» и) спланувати і організувати роботу загону ЮІР; з) організувати зустріч з інспектором ДАІ «Нещасні випадки на дорогах»; й) влаштувати виступи агітбригади ЮІР для учнів 1-4 кл. «Це повинен кожен знати»; і) провести диктанти „Кращий пішохід” 01.09-30.09.2013 1-11 кл. Соколова С.П. , заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор Каменнік М.П., класні керівники 1-11 кл.

Заняття на майданчику для практичного навчання дітей правилам дорожнього руху в загальноосвітній школі № 124.

/Files/images/IMG_1882.jpg/Files/images/IMG_1884.jpg/Files/images/IMG_1862.jpg

/Files/images/2.jpg


В умовах творення Української держави особливої актуальності набуває проблема виховання та самовиховання творчої особистості. Демократизація освіти, надання їй державно-національної спрямованості вимагають від викладачів, майстрів виробничого навчання, соціальних педагогів, психологів, створення такої моделі виховання людини, яка б дозволяла їй оптимально вирішувати складні питання життя, досягати вирішення поставленої мети. На сучасному етапі класний керівник, майстер виробничого навчання, використовують методи виховання не тільки як засіб подолання негативних тенденцій у розвитку особистості, але і як засіб формування позитивних властивостей і якостей. Використання для виховання і розвитку особистості ідеї особистісно зорієнтованого виховання, яке втілює демократичні, гуманістичні положення, є потребою часу.
Для успішного здійснення виховного процесу слід використовувати внутрішні умови навчального закладу, а саме:
• максимальну реалізацію виховного потенціалу кожного навчального предмету;
• здійснення виховання відповідно до мети та завдання;
• раціональне планування виховної діяльності всіх підрозділів;
• цілеспрямована робота щодо підготовки класного керівника, майстра виробничого навчання, соціального педагога та психолога для проведення виховної діяльності з учнями;
• розвиток учнівського самоврядування.

Педагогічне керівництво виховною роботою має бути спрямованим на розвиток у вихованця свідомості, яка відповідає загальнолюдській моралі, формування та розвиток стійких моральних звичок, виховання волі та позитивних якостей характеру.
Основою виховного процесу є система стосунків, яка визначає взаємодію між викладачем, майстром виробничого навчання, вихователем і вихованцем. Виховання є вплив, дія з боку педагога на учня з метою організації життя дитини , але цю дію слід розуміти не як механічну або словесну, а як глибинну внутрішню роботу вихователя і вихованця, яка спричиняє активність обох сторін. Будуючи стосунки між вихователем і вихованцем на основі поваги, підтримки гідності учня, зацікавленості його особистістю, ми і намагаємося реалізовувати гуманізацію відносин, гуманізацію та демократизацію виховання в цілому. До найбільш вагомих принципів виховної роботи в відносимо:

- принцип гуманізації та демократизації виховного процесу, який передбачає рівноправність, але різнозобов'язаність учасників педагогічної взаємодії, їх взаємоповагу, що викликає у вихованців позитивну налаштованість, відкритість до сприймання громадянських цінностей: щирості, доброти, справедливості, доброзичливості, співчутливості, милосердя тощо;

• принцип самоактивності й саморегуляції, який сприяє розвитку у вихованця об'єктивних характеристик, формує здатність до самокритичності, до прийняття самостійних рішень, і формує громадянську позицію особистості, почуття відповідальності;
• принцип комплексної і міждисциплінарної інтегрованості передбачає встановлення в національному вихованні тісної взаємодії та поєднання навчального та виховного процесів, зусиль сім'ї, дитячих та молодіжних об'єднань, організацій;
• принцип культуровідповідності передбачає органічну єдність з історією та культурою народу, його мовою, народними традиціями та звичаями, що забезпечують наступність і спадкоємність поколінь;
• принцип інтеркультурності передбачає інтегрованість національної культури в контексті загальнодержавних. Європейських і світових цінностей, у загальнолюдську культуру;
• принцип гармонізації родинного і суспільного виховання полягає в об'єднанні і координації виховних зусиль усіх суспільних інституцій, організації педагогічного всеобучу батьків;
• принцип безперервності і наступності сприяє підготовці свідомої інтелігенції, оновленню і збагаченню інтелектуального геноциду нації, створенню необхідних умов для розвитку особистості, її мислення, загальної культури, пропагування здорового способу життя.

Основні напрями здійснення виховного процесу визначені Концепцією виховання дітей та молоді в національній системі освіти, Державною національною програмою “Освіта” ( Україна ХХІ століття ), Національною програмою патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства.

Основними напрямами виховної роботи у школі є:

• патріотичне і громадянське виховання яке здійснюється з метою формування в учнівської молоді рис громадянина України, вироблення національного патріотизму, глибокого розуміння громадянського обов'язку, пошани до Конституції України, державних символів;
• правове виховання спрямоване не тільки на поінформованість учнів про міжнародні та державні акти, що гарантують і забезпечують права і свободи людини, але й на вироблення стійких навичок застосування цих законодавчих положень. З розповсюдженням таких злочинів проти особи, як торгівля дітьми, жінками, втягнення їх до сексбізнесу, набуті навички захисту власних прав можуть стати дієвим знаряддям у попередженні протиправних дій. Разом з тим, правове виховання має сприяти також попередженню протиправної поведінки молоді;
• трудове виховання, яке має важливе значення в умовах нових суспільних відносин і провідним завданням якого є соціалізація особистості, вироблення активної позиції у набутті трудових навичок. Усвідомлення необхідності вибору і здобуття професії;
• моральне виховання, мета заходів якого є у виробленні потреби поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими в суспільстві, наслідування кращого досвіду попередніх поколінь, традицій сім'ї, родини, народу з усвідомленням загальнолюдських пріоритетів;
• художньо-естетичне виховання передбачає ознайомлення учнів ліцею з народним мистецтвом, пісенним та поетичним фольклором, звичаями та традиціями українського народу та інших народів України. Велике значення в художньо-естетичному виховання має збереження і розвиток місцевих традицій народного мистецтва;
• екологічне виховання, завдання якого є формування в учнів усвідомлення того, що людина — частина природи, почуття відповідальності за стан навколишнього середовища, виховання культури поведінки, формування практичних вмінь та навичок дбайливого ставлення до природних багатств. В умовах урбанізації екологічний стан в Україні потребує уваги не тільки з боку державної влади, але й кожного громадянина, в тому числі й учнів;
• фізичне виховання, має на меті утвердження принципів здорового способу життя, що впливає на загальне підвищення стану здоров'я українського суспільства та без якого повноцінний розвиток учнівської молоді неможливий. Цьому сприяє пропагування культу здорової особи на прикладах життя вітчизняних спортсменів, видатних діячів держави. У зв'язку із складною демографічною динамікою в Україні важливого значення набувають дії держави, спрямовані на збереження репродуктивного і фізичного здоров'я громадян України. Діяльність в цьому напрямі має бути спрямована на виконання відповідних актів уряду.

Кiлькiсть переглядiв: 2305

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.