Лист МОН України від 23.08.2024 р. № 1/15281-24 “Про організацію 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти”

Лист МОН України № 6/688-24 від 04.09.24 року "Про методичні рекомендації щодо запровадження безбар'єрності освітніх послуг"

Лист МОН України № 6/679-24 від 03.09.24 року "Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році"

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році

Наказ МОН України №1093 від 02.08.2024 "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання"

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році

ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану: рекомендації міжнародних організацій (О.І.Локшина, О.М.Шпарик)

Особливості організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану (І.А.Твердохліб)

Організація і проведення уроку дистанційного (змішаного) навчання в умовах війни (Д.О.Пузіков)

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Розроблення освітньої програми закладу освіти загальної середньої освіти для адаптаційного циклу навчання(О.І.Ляшенко, Т.М.Засєкіна)

Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти.


Матеріали предметних сесій у межах серпневої педагогічної декади «Реформа Нова українська школа: ключові ініціативи, освітні тренди та виклики 2024/2025 н.р.» КВНЗ "ХАНО"

Кiлькiсть переглядiв: 464

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.