Метою діагностичного напрямку психологічної служби школи є

визначення особливостей інтелектуального та особистого розвитку учнів;

вивчення мотивації навчання, задатків, рівня загальних та спеціальних здібностей;

схильностей та професійних намірів;

вивчення рівня сформованості життєвих та професіональних планів;

виявлення варіантів шкільної і сімейної дезадаптації, причин неуспішного навчання;

вивчення рівня сформованості пізнавальних інтересів, рівня інтелектуального розвитку;

вивчення властивостей темпераменту, характеру та особистих рис;

вивчення самооцінки, рівня досягнень, намагань та рівня самоповаги;

вивчення соціометрічного статусу учнів.


Для попередження неуспішності першокласників у вересні-жовтні 2022-2023 навчального року проводилась діагностична робота визначення психологічної готовності дітей до навчання у школі. /Files/photogallery/96419766.gif

У листопаді-грудні серед учнів першого класу проводиться діагностування по виявленню дітей, які мають труднощі в адаптаційний період, визначатимуться причини труднощів в адаптації.

Для сприяння успішного протікання адаптації учнів 5-х та 10-х класів у листопаді проведена діагностична робота з визначення стану адаптації учнів. За результатами діагностики сформовано групу учнів 5-х класів, які мають деякі труднощі в адаптаційний період, з якими будуть проводитися тренінгові заняття для ознайомлення учнів з прийомами та методами, що допомагають зменшити почуттєву і тілесну напругу, навчити використовувати ці методи на практиці. З учнями 10-го класу планується проведення заняття з елементами тренінгу за темою "Пізнай себе", яке допоможе учням розкрити свої позитивні риси, засвоїти визначений життєвими та суспільними потребами обсяг знань про особистість, спілкування, розуміння інших і взаємоповагу.

З метою виявлення обдарованих і талановитих дітей в 6-х класах у грудні-січні 2022/2023 н.р. буде проведена діагностика інтелектуальних та творчих здібностей учнів.

У січні-березні 2023 року планується діагностична робота з визначення професійних нахилів та здібностей учнів 9-х класів. Завершальним етапом психологічної та практичної підготовки учнів до трудової діяльності є їх правильна професійна орієнтація. Професійна орієнтація - навчально-виховна робота спрямована на засвоєння учнями знань про соціально-економічні і психофізіологічні умови правильного вибору професії, Влучний вибір професії зумовлює моральне задоволеня учнів, позитивну самооцінку, розкриття вмінь, навичок та якостей, які розкривають приналежність учнів до різномаїття професійної сфери.

Для попередження неуспішності та забезпечення наступності при переході з початкової до середньої школи в 4-х класах в квітні 2023планується визначення типологічних розрізнень стилів навчання та потенціальних здібностей учнів.

Отримати інформацію щодо власних результатів психодіагностики можна на індивідуальній консультації у практичного психолога.

Кiлькiсть переглядiв: 887

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.